01 април 2017

3. Промени и хора


В първата си статия аз разказвам накратко своята автобиография за да се види, как съм стигнал до идеята за започване на този блог. Във втората статия от блога се разказва за социалната мрежа Фейсбук, която има невероятен потенциал да привлича пари чрез създаването на огромен трафик и вмъкването на платени реклами в него. Дотук добре. А, какво искам да съдържа третата публикация? Нека това да бъде описание на сегашното състояние на моя проект:

Промени и хора


1. Какво искам?

Аз имам няколко идеи за други проекти, но за реализацията им са нужни хора, които ме подкрепят, фирма, която да ги изпълни и пари.

С този проект (Промени и хора) аз искам да привлека нужните ми специалисти и нужния ми капитал, като предлагам своите знания и опит, отнасящи се до начините по които хората правят нови неща.

2. Какво е направено до сега?

- От дълго време аз се интересувам от това, как другите хора променят света. Вече реших, че е настъпило времето когато аз ще го правя!

- Създадена е Фейсбук страница "Промени и хора", като там ежедневно публикувам кратки мисли, които са свързани с темата за промените. Страницата се рекламира и така аз привличам вниманието на хората към моя интерес.

- Направена е една група "Постоянна ПРОМЯНА", към която очаквам да се присъединят онези които са ми повярвали и имат желание да ми помагат, или да получат консултация в групата, когато те имат нужда от такава. {1}

- Направих този блог и съм се зарекъл - всяка събота да публикувам в него статии по темата. Точно тук е мястото, където споделям публично своите мнения и планове.

- Страницата е основния инструмент за рекламиране на блога, но моите профили в Гугъл+ и във Фейсбук също участват.

3. Какви следващи стъпки планирам?


- Разрастване на направеното.

- Започване на и-мейл кампания за предоставяне на резюме на последната статия от блога.

- Регистриране на търговска фирма, която ще се занимава с материалната страна на проекта.

- Продажба на информационни материали през фирмената страница, както и през блога.

- Членовете на групата могат да са автори или съавтори и да получават възнаграждение.

4. Какво ново направих?

В тази статия ви разказах, съвсем накратко, за моя начин да променя света, като ви показвам как да вложите малко внимание (към съдържанието на страницата) и труд (в групата), за да правите ДНЕШНИЯ СИ ден по-хубав от вчерашния.

Щяло да има и-мейл кампания?

Добре, ако искате да получавате веднъж седмично и-мейл с резюме на последната статия от моя блог, както и връзка към нея, абонирайте се тук.

Бележа
{1} Това са първоначалните имена на групата и страницата във Фейсбук. Те бяха сменени със "Съвет по промени" и "Институт за хората и промените".

Препоръчвам следния формат за цитиране на тази статия:

Кръстев, Р.К. Промени и хора. Светът се променя непрекъснато, ние също. 3, 1 IV 2017