17 май 2018

2_4. Курс на обучение през интернет

Увод

Ние, хората, имаме богат арсенал от техники с помощта на които се грижим са себе си, както и за другите хора, които обичаме и с които живеем. Когато имаме чувството, че се справяме с тях успешно, тогава ние се чувстваме щастливи. Чувстваме се успешни. 

Времето тече еднакво за всички хора, по 24 часа на ден, всеки ден. Но, всеки е различен и всеки използва времето си по различен, уникален за него начин. 

Повечето хора оставят след себе си деца, оставят им наследство. 

Оставят наследство, защото имат нещо. А имат, защото са го придобили и след употребата на придобитото, все нещо е останало. За да придобиеш обаче, трябва да дадеш нещо. Поне, така изглежда честно и справедливо. За да получат това, което им е нужно, хората трябва да работят, т.е. да дадат своя труд, срещу желания резултат. Този резултат може да има материално изражение, например – да бъде пари или храна, но той обикновено има и емоционално значение. Например, човек не се чувства гладен, след като се е нахранил. Или, той се чувства спокоен, след като е избягал от някаква опасност. 

Интелектуален труд

Има хора, чиито труд е по-особен. Те измислят нови неща. Нови стоки, нови услуги, нови начини за създаване на продукти. За да има практическа полза, тези новости трябва да бъдат описани по подходящ начин и след това, да бъдат разпространени сред хората. Има и такива професии, с помощта на които знанията се разпространяват между хората. 

Аз съм машинен инженер по образование и имам няколко технически идеи, които съм оставил за узряват. Обаче, аз съм човек и като такъв, винаги съм се интересувал от това какво работя, как да го работя по-добре, какво се получава и колко добре се чувствам заради всичко, което правя. 

Онлайн курс на обучение

Днес имам удоволствието да се похваля, че след продължително въртене на подобни мисли и намерения в главата, аз подготвих един курс на обучение, на тема „Как да живеем добре?“ 

Този курс не само е готов, но който има желание, може да се включи! 
(Даже има шанс след курса, неговият живот да стане по-добър)
Това е целта!
😏

Научете повече